پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

خوانش کتاب «می‌خواهم روزه بگیرم» در کارگاه آیات و نشانه‌های کتابخانه علامه جعفری

دوازدهمین جلسه آیات و نشانه‌ها در کتابخانه علامه جعفری با خوانش گروهی کتاب «می‌خواهم روزه بگیرم» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در دوازدهمین جلسه برنامه آیات و نشانه که جلسه پایانی سال جاری نیز هست کتاب «می‌خواهم روزه بگیرم» نوشته سپیده خلیلی خوانش می‌شود و در ادامه نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۲ به همراه کارگاه هنری محمد مهدی حکیم الهی، از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه، ۲۴ اسفند کتابخانه علامه جعفری برگزار خواهد شد.

در برنامه‌ی «آیات و نشانه‌ها» که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، با ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت هر هفته پنج‌شنبه‌ها با هدایت محمدمهدی حکیم الهی برگزار می‌شود، ضمن خوانش قصه برای کودکان، ساخت کاردستی با هسته و دانه گیاهان توسط کارشناس برنامه، آقای محمدمهدی حکیم الهی به کودکان آموزش داده می‌شود. نمایشگاه کاردستی‌های ساخته‌شده توسط کودکان در این برنامه به همراه تولیدات هنری استاد حکیم الهی و برگزاری کارگاه توسط ایشان، به منظور ارائه نتیجه‌ی تلاش کودکان و تشویق و ترغیب آنان برای ادامه‌ی برنامه در سال جدید، درآخرین برنامه‌ی سال جاری برگزار می‌شود.

والدین علاقه‌مند برای حضور فرزندان عزیز خود در این برنامه، می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ 44091043 تماس بگیرید.

نظر شما